lauantai 4. toukokuuta 2024

Maija-Liisa Heiskanen: Minä kuljen sinun edelläsi

Rohkaisun sanoja huomista miettivälle 

En malttanut olla lukematta heti perään seuraavaa Maija-Liisa Heiskasen (Kallion) rohkaisukirjaa. Edellisessä puhuttiin tästä päivästä, nyt siirryttiin huomiseen. 

Huomisen huolethan vievät tunnetusti meiltä tämän päivän voiman. Toisaalta myös tulevan ilon odottaminen ja haaveissa eläminen voi saada aikaan sen, että tämä päivä jää elämättä. Tässä kirjassa on rohkaisua sekä vaikeiden että iloisten tulevien päivien odottamiseen. Niin myös tulevaisuuden suunnitelmien tekemiseen - niissäkin saamme luottaa Jumalan apuun ja johdatukseen. 

Pitemmittä puheitta jaan tästäkin kirjasta näytteeksi muutamia ajatuksia. Mitä taivaallinen Isä haluaa sanoa meille huomisesta ja luottavaisesta jättäytymisestä hänen käsiinsä? 

Kulje usein minun rakkauteni ruusutarhassa. Silloin huomisesikin alkaa näyttää valoisammalta. 

Monet sinua pelottavat asiat ovat huomisen tullessa jo kadonneet ja pelkosi osoittautuneet aiheettomiksi. 

Mitä enemmän luotat minuun sitä enemmän uskallat jo tänään iloita huomiseen kätketyistä yllätyksistä. 

Ole turvallisella mielellä, sillä tuleva maailmantilanne on minun hallinnassani. 

Kerro minulle, mitä odotat huomiselta. 

Kun sinä et jaksa enää uskoa, jää minun armolleni sinussa yhä enemmän tilaa. 

Tänään ymmärrät monia asioita paremmin kuin eilen. Huomenna ymmärrät monia asioita paremmin kuin tänään. 

Et arvaa kuinka paljon menetät ajatellessasi vain elämäsi huomista. 

Siis rohkeasti huomiseen käsi Isän kädessä! Matkalla sinne tuleviin päiviin tästä kirjasta voi saada hyvää matkaevästä, rohkaisua ja uusia näkökulmia omaan elämäänsä. 

Karas-Sana 1996 
80 sivua 
Kannen suunnittelu: Ritva Kaijasilta 
Kuva: Sven Oredtson / Suomen Kuvapalvelu 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Rohkaisua aina tarvitaan! Huomisen huoliahan meillä riittää.

      Poista
  2. Mielenkiintoinen kirja. Maija-Liisa Heiskanen on kirjoittanut
    monta rohkaisevaa ja lohdullista kirjaa.minulla on yksi
    hänen kirjoittamansa kirja,Aamun sana,se on hyvä kirja
    ja olen saanut rohkaisua siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen joskus lukenut sen Aamun sanan, ja viime kesänä luin sellaisen kirjan, jossa oli jotain savenvalajasta. Mutta en tiennyt, että Heiskasella oli tällaisetkin kirjat. Törmäsin näihin netissä ja varasin heti kirjastosta. Ihania kirjoja! ❤️

      Poista