perjantai 10. helmikuuta 2023

Bloggaajan paluu


Blogissani on ollut hiljaiseloa jo vuosien ajan. Nyt saatan välillä kirjoitella tänne jotain, vähintäänkin omaksi ilokseni. Mutta jos joku muukin on kiinnostunut lukemaan näitä, olet sydämellisesti tervetullut vierailemaan blogissani. 

Haluan kiittää siitä lunastuksesta, jonka Jeesus on täysin täyttänyt, lukea siitä ja jakaa löytöjäni täälläkin. Ja mitä kristillisiä kirja-aarteita vastaan tuleekaan, luterilaisesta näkökulmasta niistä edelleen kirjoittelen. 

Suurempi kuin elämä on sinun armosi. Minun huuleni ylistävät sinua. 

Ps. 63:4 


Mä tahdon kertoa kalleimmasta 
ja rikkaudestani riemuita. 
En huoli maasta, en taivahasta, 
isäni on itse Jumala. 

Mä kaikki aarteet sain omakseni 
ja kuulun perheeseen kuninkaan, 
kun synnyin kasteessa Isälleni, 
lapseksi kaikkeuden valtiaan. 

Ei tule murhetta lapsellensa, 
kun Herra synnistä lunasti. 
Hän kaksin kerroin ja korkoinensa 
jo maksoi valtavat velkani. 

SK 331:1,3,4 

P. S. 

En voi muistaa, mitä kaikkea olen kirjoittanut täällä blogissa vuosia sitten. Ehkä  jotain on muuttunut, ja toivottavasti olen edes vähän kasvanut ja kypsynyt ihmisenä ja kristittynä vuosien varrella. Mutta paljon on ennallaan, ennen kaikkea se vahva ja luja Kristus-kallio, jonka varassa on turvallista elää silloinkin, kun tunteet ja erilaiset elämänvaiheet tulevat ja menevät. 

Vanhat kirjakuvani ovat usein olleet todella huonoja. Kirjakuvien ottaminen ei ole vahvin puoleni, mutta pitää pyrkiä ottamaan edes vähän parempia kuvia aina kun se vain on mahdollista... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti